YusufMeteninannesi15 Kızlar merhaba 39+1 olduk bugün kontrole gittim hafif de sancıları vardı sabah tekrar gidicem sizce doğum yaprmıyım. Ebeler sabaha kadar sancım artar doğum yapabilirsin dedi hafif sancılarım var kasılmam da sizce yapabilirmiyim 😔
Merve__kozz YusufMeteninannesi15 öncelikle rabbim bir avazda kurtarsın inşallah 🥰 muhtemelen yarın doğumunuz gerçekleşr gibi 🌺 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
Hayriye1410 YusufMeteninannesi15 benim de 38+6 dan beri 3 cm açıklığım var son bi iki gündür arada yalancı sancı ve kasılmalar oluyor cuma kontrolüm var 39+6 olduk bugün. Normal istiyorum ama gelmiyor bir türlü
T_nisaa YusufMeteninannesi15 bol squat yapın hurma yiyin dua edin rabbim hayırla kurtarsın inşallah her sancının sizi bebeğinize biraz daha yaklaştırdığını düşünün o zaman acılar unutulur 🥰🥰
Btm571 YusufMeteninannesi15 benimde 3 cm açıklık vardı gece bel ağrısı ve kasık ağrım başladı bı sornaki gün doğumum oldu oda doktor suni vercez dediler gerek duymadılar lavman yapıldıktan sonra sancılarım başladı
Sibelkursat YusufMeteninannesi15 benimde öyle oluyor 39+4 gün olduk, cuma günü kontrolüm var bakalim hayırlısı,
Hayriye1410 Mucizeeemmmmmm 38+6 da bakmıştı bir de 39+4 te tekrar baktı çünkü açıklık vardı devamı gelmiş mi diye bakmak istedi
dndrmrve rabbim hepimizin yardimcisi olsun saglikla kucagimiza alalim insallah bi avazda gelsinler 38.haftadayim cok korkuyorum artik🙄
Cansugurses YusufMeteninannesi15 ılık duşunu al canım yürüyüş yaparsan açılman artar ve doğumun gayet kolay olur. Ben kızımda ağrıyı sabah çektin hiç oturmadım o gün 3 cm açıklıkla gece doktora gittim doktorum yatış yaptı 2 saatte de doğum yaparsın sabaha da dedi hastanede duş alıp yürüyüş yaptım ağrım artınca az uzanıyor uykuya dalıyorum sonra tekrar yürüyüş sabah doğumum oldu rabbim tek sancı da kurtarsın inşallah