Eylulannesiii1 8 haftalık gebeler neler yaşıyorsunuz, belirtileriniz neler , ne yiyip içiyorsunuz nasil besleniyorsunuz ? Birbirimizi bilgilendirelim.
KubraNur52 Eylulannesiii1 Ben 8+1 oldum. Bazen rahimde sinek ısırığı gibi sancı ağrı oluyor girip girip çıkan tarzda. Gaz problemim var birde oda beni çok zorluyor ama doktor ilaç vermedi idare ediceksin dedi etmeye çalışıorum canım . Bol su içmeye özen gösteriyorum öğünlerimi atlamamaya çalışıyorum özellikle meyveyi daha çok yiyorum. Öyle aşerme felan yok ama bu aralar kaşarlı tosta dadandım🤦♀️ sizde durumlar nasıl?
Eylulannesiii1 Bende de gaz sancısı ara ara oluyor. Göğüs hassasiyeti de var. Bazı kokulara karşı duyarlılığım arttı. Tatlıyı çok seven ben şimdi hic aram yok. Bol bol meyve yemeye çalışıyorum.. 🤗👶
Rana_K Bende de gaz sancısı var ve ara ara midem bulaniyor tatlı şeyler asla yiyemiyorum hep eksi şeyler istiyorum meyvemi ve öğünlerimi aksatmiyorum süreklidir uykum geliyor 🤗