prm1994 37+4 üm ve aşırı derecede yorgunum. Sanki bacaklarım beni taşıyamıyor gibi. Benimle aynı haftalarda olup bunu yaşayan var mı
sagsbry prm1994 bende 37 ye yeni girdim iki üç gündür aşırı bir yorgunluk hali var.. Gerçekten hiç bu kadar ağırlaşacağımı tahmin etmiyordum.. Şimdi doğum temizliği nasıl yapılacak onu düşünüyorum kara kara 😭
Nida_Y prm1994 bende 37 oldum sanırım yaptığım sporlarla alakalı tam tersi enerjim bitmiyor kök temizliğe ailemi çağıracaktım ama kendim yapmaya karar verdim size de spor öneririm ❤️
Rumeysa10 Bende 27+4deyim şimdi kahvaltıdan sonra öyle bir yorgunluk çöküyor ki inanılmaz akşam saatindedir aşırı bir uyku ah hamilelik 🤰
prm1994 Secil_zeynep sadece yemek yapmak bile beni aşırı yoruyor. Doğumdan önce bi enerji geliyormuş inşallah doğrudur yoksa Doğumda uyuyakalacağım 😅
Secil_zeynep prm1994 bende beş dakika dinleneyim diye oturuyorum içim geçiyor uyuyorum kalkıp tekrar devam ediyorum gün böyle geçiyor kendi kendime gülüyorum