Prensesinannesi26 ben şuan 25. Haftadayım 3 hafta önce suyum fazla çıktı sonra kan ve idrar testi yaptırdım şeker çıktı, 24. Haftaya gelince yükleme yapıldı yine çıktı😔sonuçlarıda beni tedirgine diyor dahiliyeye gittim şeker ölçümü yapıyorum, diyetisyene sevk etti hemen gittim o da bana liste yazdı yürüyüş falan şimdilik iyi gidiyor bakalım.