Hanimlar sanki belim tutulmus veya siyatik tutmuş gibi belimin sol tarafindan bacagima vuran bel agrim var 4 gundur. Yurumekte zorlaniyorum. Cumartesi doktor kontrolum var soracagim ve doktorumun soyledigi disinda bisey yapmam merak etmeyin. Sadece boyle bir agri yasayan var mi? Dogum agrisi da belden basliyormus ama o daha mi farkli oluyor? Belden baslayan dogum agrisi yasayanlar aradaki farki anlamam icin nasi bi agri tarif edebilirler mi?
Dedigim gibi doktor randevusuna 2 gunum kaldi soracagim, sadece benim gibi olan veya bu sekilde dogumu baslayan var mi merak ediyorum.