Uzun uzun anlatmicam cünkü cok pozitif olmadı benim hikayem ama rabbime cok sükür doğumu yaptım malesf istediğim gibi normal doğm olmadı sezeryan olmak zorunda kaldım çatımdan dolayı vs deil ama açılma olmaması yüzünden ve batman eğitim araştırma hastanesinden asla asla memnun deilim ordan ayrılıp sancılı bir sekilde yerlerde çömele çömele cıkıp yaşam hastanesinde doğuma gittim herkes aynı sekilde doğum yapıcak die birşey yok korkmayın 🧡💞 Rabbim bu yolda hepimize olması gerekeni yaşatır oğluşumu 01.02. Pazartesi aksam 17: 37 de kucapıma aldım iyiym dikişlerimden de sıkıntım yok cok süküür buna da belden yapılan iğne öyle acıtan bisi deil korkmayın hiç 🤗 pozitif düşünün cünkü o sesi duyunca heycandan ağlıyorsunuz benim heycandan tansiyonm bile düştü gülerek odaya gidiyordm oğluşum var die 🧡🥰 3.410 kilo doğdu şükürler olsun emiyor da uykusuzluk gerçekten zor sadece bunu söyleyebilirim ama o sizi emerken kafanız uykudan düşsede görevinizi bilip uyanıyorsunuz rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin ben 41 de doğurdum doktorum yaşam hastanesi zeynep burcu hanım gerçekten tüm takibimi ona yaptırmıştım allah ondan razı olsun harika bi doktor🧡🧡 artık bir anneyim ve bebiş moduna geçiriyrm uygulamayı