Oezlem23 Merhaba anneler yarın sabah suni sancı vericekler çok heycanlıyım hafif stres yapmaya başladım.. Tecrübesi olan var mı?🥰
mom24 Oezlem23 insallah cok cok cok kolay olur doğumun girdiginle çıktığın bir olsun bebegini sağlıkla al kucağına demekten başka elimden birsey gelmez güzel arkadasim🤲♥️ Bende suni almıştım ama sezaeyene girdim
Oezlem23 Sevda4125 Seker hastasiyim canim benim aslinda günüm Pazar günü doluyor Ama Doktor 3 gün önceden suni verelim dedi.. Seker hastasi annelerde böyle yapiliyormus