Ebrukarayali İzmir Türkan Özilhan Devlet Hastanesinde 2 li tarama testi yaptıran var mı ? Devletle özel hastane arasında kaldm. Bu hastaneyi öneren var mı ? Devlet Hastanesinde ultrasonu alttan muayene seklinde yapıyorlarmış sanırım
Betll_72 Ebrukarayali benm doktorum 2li tarama da serbest bıraktı beni her türlü kabulum dersen yaptırma dedi. Ve ilk muayeneye gittigimde de alttan muayene etti ozel hastanem
Mervebozkurt35 Ebrukarayali alttan muayene diye bir olay yok yanlış bilgilendirmişler ultrason ile ense kalınlığına bakıyor bilgileri dolduruyor sonra kan veriyorsun bu kadar
Beyzan Ebrukarayali hayır alttan muayene yok boşuna kendini korktutma çok ciddi bir işlem değil ben olsam devlete giderdim sonucu da bir sonraki muayenede ozeldeki dr ye gösterirsin sorun olmaz
Ebrukarayali Betll_72 anladm canım benimki de ilk haftalarda alttan muayene etti canım henüz 2 li taramaya gitmedim benim ki de özel hastane
Ebrukarayali Mervebozkurt35 bi devlet hastanesindeki tanıdığımız cihazlar çok eski o yüzden doktorlarımız direk alttan muayeneyi tercih ediyolar dedi
Beyzan Ebrukarayali onu keseyi ve kalp atışını iyi duymak için yapıyor. Bana 5. Haftadan sonra hiç alttan muayene yapılmadi. Hatta ilk gebeliğimde hiç alttan muayene olmamıştım kese karından görününce gerek görülmemisti
Ebrukarayali Beyzan bilemedim ki benim 8.haftaya kadar alttan muayene etti dr.um karindan rahat göremiyorum dedi. Simdi devlette de alttan muayene ederler mi diye muallakta kaldm