Bugün muayenem vardı kızlar çatı muayenesi oldum ama çatımın çok basık olduğunu söyledi ve çocuk bir hafta içinde tam 430 gram almış yani geçen 36 . Haftada 2600 gramdı bu hafta 37 . Hafta 3030 gram olmuş fazla almış normal doğum riski olabilir dedi ve nst de 80 lere cıkan sancım çıktı hiç anlamadım cuma günü sabah erkenden gelin bi bakalm duruma göre karar verelim dedi cuma günü hazırlıklı gelin yatış verebilirim dedi az suni sancıyla denicekler yapabilicek miyim diye olmazsa sezaryan olucak ayrıca 37 haftamdayım bebeğin eşi yaşlanmaya başladığını söyledi dua eder misinz lütfen herşey yolunda olsun normal olsun