Merhaba kızlar sizlere birşey danışacağım bir kızım var 21 aylık şuan 9 haftalık gebeyim.kızımda dokuz haftalık kese görüntülerine bakıyorum hep yuvarlak.7/9 hafta arasında kese şekli yuvarlak olursa kız uzunlamasına olursa erkek oluyormuş cinsiyet bunu deneyenler oldumu hiç.umutlanmak istemiyorum ama budefa kese uzunlamasına duruyor hep acaba erkekmi ☺️☺️☺️ Bunu test edip doğru çıkan varmı aranızda acaba