Hamileadayibiranne Elbiiiii ayva çekirdeğinden jel yapımını duymuştum bir bakın tarifine yanlış yönlendirmeyeyim sizi faydasını görenler olmuştu
Skrnkya06 Elbiiiii arkadaşım garmastan sürdü hemen etkisini gördü banada onu önerdi daha doğum yapmadım eğer yara olursa bende alıp deniycem.
KubosM Elbiiiii Canım bendr 10 gün önce doğum yaptım gümüş göğüs kapaklarını kullanıyorum gayet memnunum yara olmadı göğüslerim
sudamlasi Göğüs ucu yarası yanlış emzirmeden kaynaklı oluyor. Bebek memenin ucunu değil kahve rengi olan kısmı da komple emmeli. Yara için lanolin,lansinoh kremlerini tavsiye ederim.
hulya_1919 Benimde oldu germaston pomat sürdüm 3 günde geçti inanılmaz yaraydı şuan bebeğim emiyor hiç acımıyo