Ftm34 önce kendinizi yeşil listeye aldırmanız gerekiyor daha sonra perinatoloji bölümünden randevu alıyorsunuz ben mhrs sisteminden aldım çok önceden aldım ki haftamı kaçırmayayım diye çünkü yoğun oluyor. Güzel ilgilendikleri bana göre, 2 kişi birden bakıyorlar. Öyle 35 40 dk sürmüyo ama özeldeki gibi. 10 15 dk falan. Renkli vermiyor karşıda ekran da yok yani bebeğinizi göremiyorsunuz. Benim içime sindi özellere o kadar para vermek istemedim içime sinmeseydi mecbur verecektim