Busra34ybg GizemToprak64 benimde düşük çıkmıştı 4 ay kadar ilaç kullandım normale döndü ilacı kesti doktor ama takip yapılıyor her ay oynama olursa tekrar ilaca başlayabilirsin dedi doktor
guzelce GizemToprak64 çoğu kadında gebelikte tiroid sorunu yaşanırmış yani doktorum öyle demişti. Önemli olan bunu kontrol altına alabilmek. Sizin değeriniz kaç bilmiyorum ama benim 3′lerde çıktı 1 aydır 25 gr ilaç kullanıyorum. Şükür 2′ye düşmüş.
Fatma12345 GizemToprak64 benimde değerlerim yüksek her ay takipteyim şuan degerlerim normal ama ilacımı 125 mg kullanıyorum çünkü birden firliyo benim degerlerim
Svcnbydmr GizemToprak64 bende ilk ay 3.5 çıktı levotirion 25 mg başladık çok şükür 38. Hafta bı problem oluşmadı 2ye düştü
Zddmzdmr Benim 5.2ydi 75 mg kullandım 2 hafta sonra 2.3 düşmüştü halada dengede tutmak için kullanıyorum. Tiroidde İlaç kullanmak değil, tedavi uygulamamak bebeğe zarar veriyor ne yazık ki…
Nofa Kızlar ben başından beri euthyrox 25 mg kullanıyorum.bu sefer kan verdiğimde 5 e çıkmıştı.pazartesi dahiliyeye gidicem şimdilik 25 mg olanı kullanıyorum acaba bi etkisi zararı olurmu ya