Leylayunus 39+3 haftalık hamileyim belimden başlayıp sancı buruyo ama ne nişan nede su var yalancı mı anlamyrm nasıl anlıcam
Bernaaa Canım sancıların başlamış..bu daha başlangıç..suyun gelmeye bilir,nişanda birsüre sonra gelecektir...sen süreyi kontrol et ne kadar sıklıkta geliyor gidiyor ağrın .eğer imkânın varsada doktoruna haber ver,Allah bir avazda kurtarsın inşallah