Ayse5252 Bugün doktora gittim 28 haftalık hamileyim doktor bebek zayıf dedi 1.50 grm bide kansızlıkta rekor kırıyorsun dedi 5 serum verdi buaralar da tuaf bi koku var burnumda bişi de yiyemiyorum sanki bozulmuş soğan kokusu ne yapacağımı bilmiyorum 😔😔😔
dlnyny Ayse5252 kansızlıkta rekor kırıyorsun ne demek doktorlar tahlil isteyip vitamin demir ilacı vs veriyorlar belirli haftalarda kendisi neden tahlil istememiş geçmiş olsun üzülmeyin ilaç falan verdi mi bari?
Ahsennurrrr Ayse5252 canım kansızlık varsa sende oda bebekte kiloyu etkiliyor vitaminini asla aksatma ilaçlarını ve kırmızı olan bütün sebze ve meyveleri ye sabahkari aç karna keciboyunuzu pekmezi kansızlığa çok iyi geliyor
Lezginka Mutlaka duymuşsundur, kuru üzüm tüket pekmez yine. Kan yapıcı ne varsa dengeli bir şekilde yemeye çalış. Doktorun ilaç verdiyse faydalı olacaktır ayrıca bebeğin zayıf fakat sağlıklı olabilir bunun örneği çok, canını sıkma
Ayse5252 Ahsennurrrr evet gerçekten kansızlık çok kötü sürekli yorgunluk ve uykusuzluk var kesinlikle pekmezi deneyeceğim Allah razı olsun canım 🌹
Lezginka Ayse5252 genelde tahta kaşıkla aç karnına günde 2 kez içmemiz öneriliyor gün içinde sulandırıp kullanabilirsin demişti bana işin ehli bir arkadaşım