Arkadaşlar 20 haftalık gebeyim kulak iltihabı yaşıyorum sol tarafım komple şişti doktor damlayla geçmez antibiyotik vermem lazım dedi ve malesef ki augmentine başladım benim gibi hamileyken antibiyotik kullanan oldu mu içim hiç rahat değil ama mecburdum 😏