Merhaba hanımlar. 14. haftanın icindeyim, bugün isten döndüğümde çamaşırımın epey ıslak olduğunu fark ettim. Ayakta uzun süreler gecirdigim bir iş yapmiyorum, bazen fiziksel yorgunluk akıntı artiriyormus ama öyle bir durum değildi yani. renk yok, idrar olmadığına da eminim ama epey ıslaktı 😔 karın ağrım da çok var ama o başından beri var açıkçası kötu düşünmek istemedim bir de bu sıkıntıya girince iyice arttı agrim. Yarın için hemen randevu aldım doktorum görecek ama bu gece geçmek bilmiyor. Benzer durum yaşayan biri belki vardır içimizde diye yazmak istedim. Var mı böyle aşırı akıntı yaşayanlar?