ZeynAnk Gullukarakus benim de düşük çıktı 0.128 doktoruma göstermedim henüz çok önemli bir durum mu değerin düşük olması tehlikeli mi?
Ydgrshn Gullukarakus canim ilk aylarda dusuk olmasi normal bende oyleydim 4 aydan sonra normale donmeye basliyor donmezsede ilaca basliyolar benim dondu Allahtan duzelir benimde 0,1 li bisydi
Hailme_1999 Nasıl yani troid düşügü olunca dogum yapılamıyo mu 🙄bende18 haftalık gebeyim benimde düşük geldi yarın dahiliyeye gözkcm
Gullukarakus Hailme_1999 yokk canım o anlamda demedım bebıslerın durumu nasıl anlamında sordum sızın kac hormonunjz
Hailme_1999 Gullukarakus geçen hafta saglık ocagında kan verdim diger gün aradı düşük geldi dedi ama ne kadar oldgunu blmyrm doktorda bi dahiliyeye gözük dedi yarın gitcem inş olumsuz bi cevap almm inş
Gullukarakus ZeynAnk evet kuzum tehlıkelı bı durum dıyolar acaba tecrubelı anne varmı dıye yazdım bende
Gullukarakus Hailme_1999 hayır test yaptı kan testı guatr ıcın ultrason celtröeöı soyledı yaptıkk hıc bı sıkıntı cıkmadı ultrasyonda ama kanda dusuk cıktı ılaca basladı
Hailme_1999 Gullukarakus sevindim bi sıkıntı çıkmamasına cnm inş brnde güzel haberler alrm. Bide siz gebeliginizin ilk zamanlarında mı düşük çıktı yoksa sonra mı
Gullukarakus Hailme_1999 ılkm3 ay dusuk canım daha yenı 17 haftalık oldum 10 gun kadar once em son baktırdım bıraz yulselmısto