EbrKzlky Şubat ayı itibariyle hamilelik çalışmalarına başlayacaklaar 🖐 ayın sonunda kaç hamilemiz var görelim 🙈 İnşallah bende başlayacağım reglimin bitmesini bekliyorumm.. Birlikte ayın geçmesine gün sayalım 😍İsteyen herkese aratmadan versin Allah 😍
gozde3592 EbrKzlky inşallah canım benim bat 22 şubat bakalım beklemedeyim cuma günü başladık çalışmaya dün eşim bugün ben nöbetçiydim ara vermek durumunda olduk yarğn yumurtlama günüm umarım kaçırmayız🙏🏻
EbrKzlky gozde3592 yok kaçırmazsınız nasılsa 3 gün içerde canlı kalıyor ☺️ gönlünüze göre olsun inşallahhh canım😍