PprensesEylul ben de senin gibiyim doktor randevularımı hep haftasonuna denk getirdim, çok halsiz bitkin olduğum zamanlarda dahi işimi aksatmadım. Daha yeni olduğum için patronumun ne tepki vereceğini kestiremiyorum tek sıkıntım bu 😂 İşim çok ağır değil sadece ara sıra çok koşturmaca oluyor merdiven in çık vs ama bunlar da hep hareket o da lazım diyerek avuturum kendimi 😂