Ahsenleyl canım ben yazın vacuum mop pro almıştım, evim net 95 m2. Süpürürken tek şarjla evi süpürebiliyor ama silmesinde tek şarjla evi silemiyor. Silmesi de silme değil aslında, üstten ıslak bezle tozları topluyor. Yatak altı, koltuk altı, konsol altı için yeterli. Ama çok kullandığın yerlere mutlaka vileda atmak gerekiyor. Ama dyson mu robot mu dersem tabii ki robot❤️ O kadar rahat ki bir robotun evi süpürmesi 🥰 her sabah biz işteyken saat 10da bütün evi süpürmeye başlıyor. Ben kırk yılda bir süpürge açıyorum. Çok çok memnunum, annemler de çok beğeniyorlar, kendilerine de alacaklar. Garanti kısmını çok bilmiyorum valla, inşallah öğrenmemize de gerek olmaz😂