Tobby ben de benzer bir yorumda bulunmuştum, biri elma biri armut. Kıyaslamak çok gereksiz, robot süpürge kullanıyorum ama asla bundan sonra normal süpürge kullanmam demedim. Günlük tozu, kılı, kırıntıyı misler gibi de temizliyor. Bir arkadaş hiç hijyenik değil demiş, gülesim geldi açıkçası hijyenik olmayan tarafı ne acaba. Robot kullananlar evlerinde başka temizlik yapmıyor falan sanıyorlar galiba.
Bazı yorumları yapan arkadaşlar şey gibi, hani siz asansör/yürüyen merdivenle çıkarken sizden önce merdivenlerden hızlıca çıkıp hehuhehauehu ben daha önce çıktım diyen insanlar olur ya onlar gibi 😊 Aslında sen efor sarfetmeden çıkarsın, o soluk soluğa kalarak çıkar. Sonuç aynı sadece süre farklı 😁 robot süpürgeye de yavaş diyenler var neymiş koca evi kendisi beş dk.da süpürürken, robot 1 saatte süpürürmüş. Ay süpürsün nolacak ki 😂