Arkadaşlar verem tedavisi olduktan sonra hamile kalıp doğum yapan var mı ? Çok korkuyorum çünkü. 🥺 Hastalığı geçirmemin üstünden 1.5 sene geçti ama sanki sürekli hasta olacakmışım gibi hissediyorum tekrar. Bebek ciğerlere baskı yaptığı için zor nefes alıyorum bazen. Hemen diyorum gene mi diye 😔