Fadmkm besik kullanmiyo benim ki ana kucağı sıkıntı ama kemik gelişimi için ice çöküyor bel kismi bu yuzden svava sepet Hamak aldim tavana montalicaz dumduz ici orda sallansin uyusun ana kucağını sadece UYKU için kullaniyor bi tanede normal ana kucagi var ondada gündüzleri oyalaniyor hepsi ayrı beğenmiyor bu yeni nesil anacim