Booncukk Adet tarihme göre 7hafta 5günlük olmam gerekiyordu 2hafta önce doktora gittiğimizde haftamiz tutuyordu ama bugün gittiğimizde doktora tekrardan 5hafta 5günlük dedi ilk ölçtüğü kese boyuymuş bugun ölçüğü bebek boyuymuş yaşayan varmı böyle bi durumu?
ogrencianne35 Booncukk her bebeğin gelişimi farklıdır eğer doktorunuz bir sorun olduğunu söylemediyse üzülmeyin 🌸💜