[silindi] bu ancak yaşayarak öğrenebileceğiniz bir durum sanırım herkesin o kadar farklı geçiyor ki 😔 ben bir kere bile kusmadim ama inanılmaz bulantım var sabah akşam geçmeyen türden. 14. Haftadayim geçen hafta iyice arttığı için artık ilaca başladık. Güya herkesin 3 ay dolunca biter bulantı dediği hafta yani iyice şiddetlendi 😀 9 ay surekli kusan da gördüm, ilk trimesterin sonunda bir anda bitti diyen de 😀 inşallah sizinki çok sıkıntili geçmez