ikizgebe Nurbalam bütün yataklar sünger canım nası bi sıkıntı düşündün ? Yumuşak olmaması , park yatak içinde çok kalın olmaması gerekiyor.
Nurbalam ikizgebe hiç bilgim yok yatak düşününce benim kullandığım gibi bir yataş aklıma geliyor ondan dolayı
ikizgebe Nurbalam bizimkilerinde üst kısmı sünger aslında sünger artı yay gibi düşünün. Bebeklerinde yaylı yatakları var ama onlar park yatak için uygun değilmiş. Visco olmasında sert sünger yatak en iyisiymiş.
Danlacan Nurbalam park yatakların içine bir daha yatak koymamıza gerek var mı ki bende bilmediğim için soruyorum 😅
ikizgebe Nurbalam yaylılar ilk kademe için çok kalın geliyomuş kullanıcıları ince daha iyi dedi bana ama daha kullanmadım 🙏🏼