mommy2 Arkadaşlar bel fitigim var arada bi agriyor 2 aylık gebeyim ne yapcami bilmiyorum. 3 4 gün agriyor sonra kendiliğinden geçiyor 🙁
Irmakayla Bende 12 haftalık oldum inan belim kopuyor ne ilac ne krem kullanabiliyoruz doktoruma sorucam gidince ilerde daha cok sistik mi allah yardmcımız olsun