fatos2404 Arkadaşlar yardım edebilir misiniz ben 13+2'deyim ve öğleden beri kahverengi lekelerim oluyo bugün pazarda olduğu için doktora gidemedim, çok tedirgin oldum 🙄🙁
Denizz01 fatos2404 keşke bi acile gitseydnz kadın için bakan aciller var kadın doğum yada herangi bi doktlrunu arasaydın ya da
Seyma18 fatos2404 canım ben 2defa kanama atlattım hala progestan fitil kullanıyorum. Bol bol dinlen kendini sakın yorma. Hatta ayaklarını yüksekte tut. Çok geçmiş olsun.
fatos2404 Denizz01 Doktorumun bende numarası yok ki, doğrusunu söylemek gerekirse eşim çok korkuyo çünkü iki düşüğüm oldu bu üçüncü gebeliğim onu tedirgin etmek istemedim. Akşamda devam edince korktum 🙁
istanbulluanne fatos2404 13+2 deyim bende canm 4 gün önce kahverngi lekelenmem oldu biraz daha önceden düşüğüm olduğu icin cok korktm hemen gittim doktora rahim büyüdüğü için bebek kendine yer acıyor korkmani gerektircek bsey yok dedi. Progestan verdi o gün gecti daha şükür bidaha olmadi hemen sende yarn git lütfen ihmal etme sakın.
fatos2404 istanbulluanne gidicem Allah'ın izniyle ben zaten progestan, proluton depot iğne kullanıyorum canım bakalım İnşallah bize bağışlar yavrumuzu 🙏
Tiredmother Korkutmak gibi olmasın herkesin aynı olmaz ama ben ikinci düşüğümü 14. Haftada kahverengi lekeyle fark ettim ikizdi bebeklerim kalpleri durmuş ertesi gün kürtaj oldum. Hiç bekleme acile git en azından için rahat olsun inşalllah bi şey yoktur allah bağışlasın
fatos2404 Tiredmother İnşallah ya çünkü gerçekten üçüncüye benim takatim kalmadı artık Rabbim kimseyi evlat hasretiyle sınamasın inşallah 🙏
fatos2404 Seyma18 canım ben zaten hamile olduğumu öğrendiğimden beri hiçbirşey yapmıyorum progestan, proluton depot iğne kullanıyorum
Tiredmother fatos2404 ağdayla alakalı değildir ya sanmıyorum yani, sen doktora git bizide rahatlat hayırlı haberle, anlıyorum seni 3. Gerçekten zor ben 3. Ye hamile kalmaya bile korkuyorum şuan diğerleri gibi olur diye
fatos2404 Tiredmother evet gerçekten bende çok korkuyodum nasıl olacak falan gibisin birde benim yumurtalıklar zayıf bu sebeple doktorum buda giderse 4.ye doğal yollarla hamile kalman çok zorlaşır dedi. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🙏
Tiredmother fatos2404 amin canım inşallah ben genetik test yaptırdım onun sonucunu bekliyorum şimdi bakalım ona göre yol izlicem Allah kimseye aratmasın, bulduğunu kaybettirmesin
fatos2404 Tiredmother bende ikinciden sonra kromozom genetik ne test varsa yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı şuanda coraspin 100mg kullanıyorum hergün, Allah'ım çabalarımızı boşa çıkarmasın inşallah 🙏
Cekuli fatos2404 inşallah inşallah bi acile gitseydiniz yada sabah direk gidin doktora dua edicem 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
fatos2404 Bi ardaşa daha yazdım eşim çok korkuyo bu sebepten onu tedirgin etmek istemedim yarın normal bi kontröl gibi gidicem hastaneye, teşekkür ederim Allah razı olsun 🙏
Deletedmom15257 fatos2404 dun ogleden beri var ve siz korktugunuz halde gitmediniz burda sorarak geçeceğini mi sandin sen o leke azcıkta olsa gördüğünde yapacağın tek sey dr kosarak.gitmek aciller bu gibi durumlarda var hatırlatıyım bazı hastalıklar ve belirtiler erken gidildiğinde önlenir bazilarida geç olunca çok zarar verir siz ikisinden hangisi belli değil drlar bile hiç-bir leke ve kanama boş değil görüldüğü gibi hemen dr gidilmeli diyo forma yazıp bekleyin demiyo nasıl bi cesaret beklemeniz anlamış değilim.