Çok normal canım daha çok erken o yüzden keseyi öbür hafta falan görürsün tahmini. Ben ilk öğrendiğim zaman 4+2di ve kese görünmedi doktor 1 hafta sonra gel dedi. O 1 hafta öyle zor geçti ki acaba dış gebelik mi acaba kimyasal mı diye diye geçirdim günleri. 5+3de keseyi, 7+3 de kalp atışını ve bebeği gördüm. Kasık ağrıları, regl olacak hissi çok normalmiş doktorum bunu rahim bomboş bir yapıyken içi dolu ve sürekli büyüyen bir yapıya dönüyor korkma demişti. Umarım bir sonraki gidişinde güzel haberler alırsın 💕