Kızlar size birşey danışmak istiyorum. Kafamı karıştıran bir durum mevcut şu anda. Gittiğim özel hastanede covidten ötürü çatı muayenesi yapılmadığını öğrendim. Şöyle ki Eşimin görev yerinden dolayı Ankara medicalparkta bebeğimin kafasının 3 hafta büyük olduğunu ve normal doğumu zorlayabileceğini söyledi doktorum. Çatıma uygunluğuna göre karar verebileceğini söyledi. Doğum için ailemin yanına geldim ve ordudayım ve burada ki özel hastanede (doğumumu gerçekleştireceğim hastane) çatı muayenesi yapılmadığı söylendi. Sizce bu durumun mantığı ne ? Bana riskli geliyor ve tedirginim. Ki doktorum normal doğum düşünüyor şuanda. Yani o zaman mantık şu doğum esnasında bakılıyor ve eğer çatı uyumsuzluğu varsa acil sezaryene mi alınıyor ? Biraz kafam karıştı yorumlayabilir misiniz 😅