Dmlsnmzz bildiğim kadarıyla epidural sancin açılman varsa normal doğum yapıyorsan hafifleme amacı yapılan bir ignedir. Spinal ise sezeryan doğum yapacak olursan kullanacağın yöntem migrenim bel de fıtık yoksa oneriyorlar yoksa onermiyorlar ben haftaya sezeryan olucam ama bende hala karar vermiş değilim