Merhaba anne adayları, 35+4 günlük hamileyim. Karnım çok sert, bebek karnımın ortasına toplanıyor ve o anlarda hareket etmiyor. Karnım gevşeyince hareketleri normale dönüyor. Korkuyorum. Geçen hafta nstde sancı çıktı ama doktor düzensiz dedi, eve gönderdi. Sizde de oldu mu????