Ben sipariş verdim kararsiz kalmıştım ama normal bir çöp kovasına baktigimdada 60 TL indirimde olmasa bende almayı düşünmüyordum. Benim eşim yeri geliyor acil çıkıyor veya geç geldiği için tekrar in cık useniyor kapıcı yok ayrıca evlerimiz çok sıcak olduğundan komsumunda bezleri 1 günde tüm evi kokutuyordu. Ek gidaya geçildiğinde de kötü koktuğu için ben aldım.