Nnjwkwkl çok şükür bizim az kaldı darısı başına inşaallah, o hissedememe çok can sıkıyor gerçekten onu hissetmek için yediğim çikolatalardan hepten şiştim 😂 elim sürekli karnımda ha etti ha edecek tek tavsiyem güzel düşünmeye çalış canım benim çünkü öyle ya da böyle olacak olan oluyor sen de bir bakacaksın sona gelmişsin hatta zorlanıyorsun da biran önce doğsa diyeceksin 😊