enise2017 Sancar biz 37+2 yiz 39. Haftada Sezeryan olacağım daha kaç gün var geçmiyor günler ☺️ çok zorlanıyorum aşırı bel ağrısı kasık ağrısı nefes almakta bile bazen güçlük çekiyorum en zor zamanları gebeliğin ..hayırlısı ile doğsa 🙏🏻
sudamlasi Sorun yoksa 39.hafta gibi alınıyor. Benim erken doğum riskim var maalesef 35-36.hafta gibi bekliyoruz.