Dilek_yksl Haftada ense kalınlığı 3.7 çıktı 12+6 da tekrar ölçüm yapıldı 1.3 çıktı bu durumu yaşayan var mı ?
Dilek_yksl Kuyumcu suan bizim de normale döndü ama önceden yüksek çıktı doktor da Buna takılıp fetal DNA yı önerdi
Kuyumcu Dilek_yksl 10 hafta ıcınde yaptırdım fetal dna yı fırma adını bılmıyorum doktorumun onerdıgı bır fırmaydı fakat herseyı en ınce detayına kadar araştırmıslar kişi numarası mevcut bende birebir ilgılendırler suan 14+2 deyım
Kuyumcu Dilek_yksl inşallah canım benım bırde detaylıya takıldı sonuç uzucak dedıler korkmustum acaba bıseymı cıktı dıye ama degerlerım cok guzel geldı sukr ınsallah senınde guzel gelır
Dilek_yksl Kuyumcu ben de çok korkuyorum canım sizin de ense kalınlığı başta fazla çıkıp sonra düzlemişti değil mi ?