Merhaba kızlar.Kızımın doğumundan 2 sene sonra hamile olduğumu öğrendim,niyet etmiştik bekliyorduk. 7 haftalık hamileyim ve dün kahverengi akıntım oldu, kızımda da düşük tehlikesi olmuştu hemen özele koştum kesenin gelişmediğini kanamam olduğunu ve kürtaj olmam gerektiği söylendi. ben iki farklı doktora daha gittim ikisi de 1 hafta beklememi söyledi, ama dünden beri pıhtılı kan şeklinde 3-4 saatte bir akıntım var. Bu nedir,benzer durumu yaşayan var mı? düşük böyle mi olur ? Kürtaj olmak istemiyorum çok korkuyorum 😭