Ulkuirem Merhaba :) 22 şubatta 38. Haftada planlı sezaryen ile doğum yapacağım doktorum 2 gün önce corona testi yapacağını söyledi hiç yaptırmadım endişeliyim korkunç görünüyor acaba boşuna mı korkuyorum 😄
sudamlasi Ulkuirem Kimisi acitmadi diyor kimisi ağlayarak çıkıyor o kapıdan. Kişiden kişiye değişiyor sanırım.
Uysal1628 Ulkuirem valla korkutmak istemem ama benim eşim erkek olmasına rağmen gözünden istemsizce yaşlar geldi. Şükür negatif çıktı
Gzdehnm Ulkuirem 3 kez yaptırmak zorunda kaldım hiç korkulacak bir şey yok. Ağrı eşiği müthiş düşük biriyim bana bile acı verici gelmedi. Saniyeler içinde bitiyor biraz iç gıdıklayıcı sadece o kadar.
tcasl Burnunda bir yere değdiği için gözünden yaş geliyo onun dışında saniyelik bir acı var bir sağlıkçı olarak söylüyorum pandemi döneminde olduğumuz için defalarca yaptırdık korkmayın 🙈
Ozbk Testi yapan kişiye göre değişiyor, ben yaptırdım hiç acımadı burnum ameliyatli hassas olduğu halde. Eşim ikinci kez farklı hastanede yaptırdı gözünden yaş geldi kıpkırmızı olmuştu , ilki boyle değildi acimamisti demişti
EsinCemreDogan Ulkuirem Ya size tuhaf gelebilir ama ben çok gülmüştüm burnumdan sürüntü alınırken 😂 İçim gıdıklandı adeta 🙈
Htckaya Ulkuirem ben bugün test verdim bogazım cok acımadı burnumda tam acıdı bitti dediler tabi acımış bulundu artık ama aşırı bişey değil hiç korkmayın
Cerenay Ulkuirem bende bugün gün aldım bana da aynısını söyledi 18 mart benimkide görücez ilerleyen zamanda nasıl olucak
Mnevvr53 Ulkuirem bende devlette ypcamda il olarak sormuştum bazi yerler farkli Mesela bi bayan yazmişti kronik rahatsizligi olan refakçi olamiyomuş saglik raporu gerekiyomuş
ArasMom34 Ulkuirem benim sezeryan ani oldu herşeye hazırlıksız yakalandım bende doğuma girerken yaptırdım hiç yaptırmamıştım hatta dedimki daha korona testinden korkuyorum ben spinal sezaryan nasıl olucam 🤣 hiç bişeycik olmuyor sağlıkla kucağınıza alın inş 🙏
mavilibisey Ulkuirem ben olmuştum 10.haftada covid testi. Evet, içeri sokuluyor o çubuk baya. Evet, gözünden yaş geliyor insanın. Ama o kadar.10 saniye sonra kendinize geliyorsunuz. Abartacak bi şey yok inanın ki. Üstelik zorunlu bir durum bu. Doğumda bıçak altına yatacaksınız sezaryende. Test bunun yanında ne ki 😊