annevehamile11 Genel anestezi alıp yakın zamanda doğum yapan arkadaşlar ameliyathane de mi uyandırıyorlar yoksa baygın halde odaya mı çıkarıyorlar biliyor musunuz
Semahmet18 annevehamile11 20 gün önce bende genel anesteziyle sezeryan doğum yaptım ameliyathaneden çıkarmadan önce uyandırdılar odama geçene kadar kendime geldim yavaş yavaş odaya geçince gözlerimi açabilmiştim
Mehtpsahn_53300 ameliyathanede uyandırma işlemine başlıyorlar ama tabki tam olark ayılmanı bekelemiyorlar