dilaradurmazz Kontrollerinizi aksatmayın derim 39da olucam diye düşünürsünüz ama daha erken haftada bebeğin suyu azalabilir başka birşey olabilir Allah korusun yani mesela ben normal doğum diye bekliyordum hem çatım uygun değilmiş hemde bebeğin suyu azalmış 39+1de kontrol diye gittim acil sezaryene alındım