C_inanc4235 Bugün ağrım varken nst çektirdm ama doktor acil sezeryana giderken ayak üstü baktı alalade şekilde iyi iyi diyip geçiştirdi hiç içime sinmedi. Anlayanlar bakar mı lütfen ❤️ https://imgyukle.com/i/H9mDjA