Kızlar merhaba ben 12 haftalik kürtaj oldum geçen ay atlatamiyorum tekrardan anne olmak istiyorum ama doktor 3 ay dedi bana fazla geldi… 1 ay gecti zaten instagram üzerinden yasadigim yerde iyi bir doktor var mesaj attim bebegin ultrason resimlerini ve bebekte cikan hastalıkların neden kürtaj olduguma dair dedi 3 ay korunmana gerek yok ama siz bilirsiniz, ben gebelerime hemen istiyorsanız kalabilirsiniz diyorum dedi… Dedim tekrarlama riski nedir 1000/1 sizin yadaginiz şey sadece rastlanti cok küçük bi ihtimali yasamissiniz diye söyledi… Rahim toparlanmismidr ki dedim dediki toparlanmistir… Valla baya da iyi doktormus napsam bilemedim