Az hareket ettiğinde ben de normal mi diye sorguluyordum. 23.haftada hareketleri kasıklara doğru aşağıdaydı ve daha azdı. Bu hafta göğüs altıma doğru ve çok hareketli, bu defa da bu kadar hareket normal mi? Acaba ters giden birşey mi var diye kaygılanıyorum🙄 özellikle sabah kalkarken ve akşam yatarken rahat yarım saat süren ve karın dışarısından farkedilen hareketleri var. Pozisyonuna göre hareket sıklığı ve şiddeti değişiyor sanırım.