Mom19 Dün ilk kez renkli ultrasonda bebeğimi gördüm ve tıpkı babası. 23. Haftamdayım. Böyle görüp benzetip de doğduğunda doğru çıkan var mi kızlar😄 azıcık da bana benzesin istiyorum 🥲😄😃😇
Aslanannesiayse Mom19 bende pazartesi günü gördüm çok güzel di ellerini yüzüne kapatıyordu utangaç olacak babası gibi oğluşum 😺
555816 Mom19 35.haftamızdayız değil babasına benzetmek bi kere yüzünü göremedik keratanın saklıyor yüzünü sürekli bizimki😅
brcbr Mom19 benimki aynı babaya benziyordu doğdu babanın klonu gibiydi şimdi 2 aylık oldu bi tık banada dönmeye başladı🥰🥰
Raymalifalitiko Mom19 benim ki kesin buyuk oğluma benzeyecek 7/24 oğlumu görüyorum oglum da babasına benziyor kesin bu da babaya benzer yine bana benzetemiycem cocugu 😤
Mom19 Aslanannesiayse yaa doktorum esnerken yakaladi bir de çok güzel bir andı🥰🥰🥰 maşallah Allah analı babalı büyütsün benimki de erkek 🙃
Hilal2205 Bende geçen hafta renkli ultrasona girmiştim aynı abisi oğluma okadar benzettim ki ağzı burnu aynı oğlumda aynı babasına benzediği için buda babasına benzicek bari bu bana benzeseydi dedim ama tabi doğumdan sonra görcez 😂
555816 Mom19 inşallah canm ama eli yüzünde sürekli oysa hastane yolu boyunca konuşuyorum oğluşum bu sefer göster kendini diye dürtükleyip duruyorum ki yönünü değişsin tık yok😂
Mom19 brcbr zaten yenidoğanlar da öyle bir değişiyor ki insan çok şaşırıyor o yüzden sormak istedim burda. 😁
Mom19 555816 benimki de elini yüzüne koyuyordu ama cekiyodu da cok aşırı hareketliydi 😄 çikolata yiyin diyorlar o zaman hareketleniyomuş 🤣😇
E-K-D Mom19 bende bana benzesin isterdim ama ultrason resimlerinde aynı babası oğlum yani resmen kopyala yapıştır yapılmış gibi :) doğduğunda da aynı öyle olacağı belli benimle alakası yok🙄
_Mother_ Mom19 🤣 benim 25 haftalık usg görüntüsü babası 26 haftalık usg görüntüsü aynı ben kızım ikimizin de gönlünü yapıyor
Mom19 _Mother_ valla süpermiş ortak benzemesi en güzeli yaaaa ama öyle olmuyor 🤣 haftaya detaylıya gireceğim bakalım benimki de öyle olur belki hahah😄😃😃