Knyali42 Merhaba benim Gaziantep’e tayinim çıktı 11 haftalık gebeyim Sizce hangi doktora gitmeliyim hangi hastaneye başvurmalıyım
Aysentass Knyali42 ben yaşam hastanesi esin hanıma gidiyorum ablamda orada doğum yaptı çok memnunum doktorum çok iyi gidersen bana dua edersin
Icot Knyali42 merhaba , tayininiz hayırlı olsun. Ben Medical Park Doç.Dr.Hatice Ender SOYDİNÇ’e gidiyorum. Çok memnunum kendisinden ve kesikle tavsiye ediyorum.
Aslanannesiayse Sermec27 ne güzel karadeniz benim memleketim de Giresun istanbulda yaşıyorum eşim de Hataylı.
Dnzylmz Knyali42 Konyalı arkadaşım bende akademi de berfin hanıma gidiyorum memnunum ilgisinden alakasından tabi yinede hasta doktor iletişimi farklı olabilir ☺️
Knyali42 Ilgi ve alakanizdan dolayı hepinize teşekkür ederim anka hastanesi yasemin hanım hakkındaki görüşlerinizi paylaşırmısınız birde benle orayada söylediler bana ama emin değilim ilk gebeliğim korkularım var ve bilmedim bi memleket 😔