İlk başta Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin… Benim hamileliğimi öğrenmemle hastane yollarında gezmem çok uzun sürmedi… Hamileliğim hiç kolay geçmedi mide bulantıları, düşük riski, erken doğum riski hepsi oldu.. Şükür hepsini atlattım.. 33.haftamda sancılarım başladı serum yedim ciğer geliştirici hepsi oldu.. Ama şükür bebeğim vaktinde geldi.. 37+6 da 2 cm hastanede yatışımı yapmak istediler ama ben sancılarımı evde çekmek istedim.. Eve geldim sancılarımı çektim.. 38+0 da yani bir gün sonra yakın bir arkadaşım kahvaltıya çağırdı.. Bende gittim orda suyum gelmeye başladı.. Hastaneye gittim.. Doktor 1 2 3 4 cm çok iyi açılma bebek çok güzel kanala inmiş dedii. Yayılım yapıldı eşim işten geldi.. 1 hafta boyunca bebek çantası arabadaydı🤣onuda getirdi eşim gelirken sancılarım arttı doktor geldi 8 cm dedi ama artık dayanamıyorum bebek kalp atışları hızlandığı için nstye bağlandım sancılarımı ayakta çekmek istedim olmaz dediler bebeğin kalp atışları kötüydü.. Ve kakasını yedi minak oğlum.. 8 cm ile acil sezeryana alındım.. Sezeryan an yakıcı ama 2 3 gün insan toparlıyor. İlk yürüyüş zor biraz. Ve yanıyor ama inan geçiyor Çok şükür 14 günlük olduk bile ama bebeğim 4 gündür benimle 10 gün yoğun bakımda kaldı.. Yanımda depend aldm can kurtarıcı.. Sormak istediğiniz bişey varsa cevaplarım.. Her iki doğumu da tattım.. Rabbim herkese kolay doğum nasip etsin.. İsteyen herkesin kucağını boş bırakmasın.. 🙏🙏