Defo11 benim de öyle oluyor, bebeğin olduğu yer kasık bölgem çok geriliyor sertleşiyor bazen. Bugün de doktora sormayı unuttum. Hemşire arkadaşım, aynı zamanda hamile, normal kasık bazen sertleşir rahim büyümesiyle ilgili demişti o nedenle çok da sıkıntı yapmıyorum. İnşallah cuma doktora gidicem tekrar unutmazsam soracağım