Zxczxczxc bende geçen haftamda yani 25.haftamda hissettim. Bildiğin adet sancısıydı ama hafifti. Ben her reglimde kıvranacak kadar şiddetli sancılar çektiğimden bana hafif geldi belki de bilmiyorum ama sanki adet olacaktım. Dinlenince biraz uzanınca geçiyordu. Sonra kendiliğinden kesildi birdaha da olmadı. Fakat idrae yolu enfeksiyonum vardı benim ilaç kullandım şimdi. Belki o yüzden olmuştur, üşütmüşte olabilirim bilemiyorum. Şu yalancı sancı dediklerinden de olabilir devam ederse ve şiddetlenirse doktorunuza danışın🙏🏼