Kızlar 37+5 im bebeğim ters doktor sezeryan için gün vercek cuma günü benimse 4 gün önce nişanım geldi ve sadece yumuşama başlamış dediler bugün biraz yürüdüm şimdi belimden sol kasığıma bi ağrı giriyor bebek hareket ettikçe daha çok ağrıyor bu ne fikri olan var mı 🥺